Khamis, 10 Mei 2012

Testimoni Produk SlimCut

SlimCut



Produk terkini yang telah diperkenalkan oleh syarikat adalah SLIM-CUT.

Produk ini mampu mengurangkan lemak dan air yang berlebihan dalam badan, hanya dengan sapu-sapu sahaja.

Sungguh mudah dan berkesan.

SlimCut ini memberikan kesan yang sangat effektif dalam jangka masa 2 minggu sahaja.




Produk SlimCut ini di import daripada Perancis dengan menggunakan teknologi nano dan ianya diperbuat daripada bahan semulajadi ekstrak tumbuhan Ivy, Seaweed, Guarana dan biji Kopi. Kajian menunjukkan rumusan tumbuhan ini bertindak secara sinergistik dan berkesan untuk melangsingkan badan dengan selamat dan cepat!

Produk ini menggunakan ekstrak tumbuh-tumbuhan yang memudahkan ianya diserap dalam kulit dan bertindak memecahkan lemak badan serta mengeluarkan air yang berlebihan daripada badan.
Guarana Kopi



Ia begitu halus. Bila disapu pada kulit, ia secara langsung diserap dan bertindak membakar lemak dan menggerakkannya keluar dari badan. Gunakannya tanpa was-was.


Saya syorkan kepada semua rakan sekelian mencuba produk ini bagi mengurangkan lemak yang berlebihan dalam badan kerana lemak yang berlebihan dalam badan boleh mengundang pelbagai penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, jantung, strok dan pelbagai jenis penyakit yang boleh membawa maut.

Cara penggunaannya


Ukur pinggang anda dan bahagian lain badan sebelum menggunakan SlimCut. Ukur sekali lagi selepas menggunakannya setiap 7 hari. Anda pasti nampak perbezaannya!

Sapukan SlimCut secukupnya pada perut, pinggang, pinggul, peha & lengan selepas mandi. Urut menyeluruh secara berputar mengikut arah lawan jam dan urut menghala ke atas. Urut dengan lembut sehingga kering. Tidak perlu bilas. Untuk kesan lebih baik, sapukan 1-3 kali sehari dan minumlah banyak air.



BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT! PENYAKIT PERLU DICEGAH SEBELUM MENJADI KRITIKAL!

SlimCut

Harga : RM62.50, postage : 6RM/products

Nota:

Sebarang pertanyaan, sila e-mail kepada

aaisyan1118@gmail.com

atau

abd.armd@yahoo.com


SlimCut

__________________________________________________


TESTIMONI #1

Nama: Richard Lawai Emang
Produk: SlimCut

Dulu sebelum saya menggunakan produk ini, saya sangat susah hati, macam-mana cara saya buta untuk mengempiskan perut saya yang cantik dan bulat ini. Tetapi setelah saya menggunakan produk Revell iaitu SlimCut, kini perut saya sekarang sudah kempis dan tak boroi lagi.

Dalam masa seminggu sahaja,ukuran pinggang saya susut 3 inchi! Saya begitu bangga sekali kerana hasil saya dah berjaya tanpa menmgeluarkan duit yang banyak dan tak perlu menahan selera makan.

Thank you Revell kerana membuat produk yang begitu berkesan ini.

Pengikut

Chat Room

widgeo